неділю, 9 березня 2014 р.

Пізнай себе, знайди свій шлях!

Чим менше часу залишається до закінчення школи – тим більше тривог викликає думка про вибір своєї сфери професійної діяльності, свого майбутнього.
З 5 по 19 березня в ШКП "Маківка" відбувся цикл профорієнтаційних занять з метою: допомогти  поглянути на себе очима інших людей; навчитися  бачити свої реальні перспективи і можливості, планувати і досягати професійних цілей, раціонально використовувати час.
Всі ми добре знаємо один одного,спілкуємося, ділитимося думками, а сьогодні ми спробуємо привітатися, але дуже цікавим методом:
 - невербально привітатися з обраним учасником;)
Дана вправа дуже підбадьорила учасників клубу:)
Ми готові далі працювати!
Спілкуватися завжди намагаємося з користю!
Завдання наступної  вправи: кожному з учасників потрібно дати відповідь на такі запитання: «Що знаю я та знають інші?»
«Що знаю я. але не знають інші?» 
«Що знають інші, але не знаю я?» 
«Що не знають інші і не знаю я?» 
Останнє запитання стосується майбутнього…
 І,справді, ми не знаємо, що буде далі , але мріємо, плануємо і віримо..
Що ж знають інші, але не знаю я?
Що ж не знають інші і не знаю я?
Презентація результатів
Вправа «Зроби вибір». У кожного  є ватман і маркери, складіть список професій найцікавіших для вас (1 група), 
найпрестижніших (2 група) 
та найнепотрібніших (3 група). 
Робити вибір було не просто. Адже у кожного своє бачення, свої інтеерси та свої ідеали. Ця вправа ще раз показала, що вибір ви повинні робити самі і все залежить від вас. Яку б професію хто не обирав, кожен хоче досягнути успіху у своїй діяльності. Але для цього просто мріяти замало. Потрібно ще й діяти і вдосконалюватися. Для того щоб стати успішним необхідно володіти певними характеристиками...
Далі буде!
Дякуємо, що були з нами!

Немає коментарів:

Дописати коментар