пʼятницю, 7 лютого 2014 р.

Правильний професійний вибір визначає долю!

У п'ятнадцять  років важко обрати ту, неповторну професію, якій потім віддаси довгі роки життя...
Учасники ШКП "Маківка" часто думають про своє майбутнє: яким воно буде? Яку професію обрати? Якій справі присвятити себе? Важко зважитися і вибрати із сотень професій одну, яка підійде  краще всього...
05.02.2014 року з метою активізації процесу професійного самовизначення в черговий раз у дружньому колі зібрав клуб "Маківка" дев'ятикласників на тренінг "Професії для тебе", щоб сформувати навички свідомого прийняття рішень.
Праця повинна бути не з примусу, а за покликанням, за нахилом і обдаруванням. Така діяльність дає людині поетичне натхнення, сповнює серце відчуттям радості буття.  
Вправа " Давайте привітаємо один одного..."
Вітання колінами)))))
Вітання плечими))))))))
Вправа «Мої бажання». Учням запропоновано закінчити речення "Я хотів(ла ) б мати професію, яка б давала мені можливість...". 
"Я хотіла б мати професію, яка б давала мені можливість розкрити свою творчість та індивідуальність..."
Індивідуальна робота. Учасники дають відповіді на запитання:
1. Які професії ви вважаєте дуже популярними?
2. Які професії здаються вам найважчими?
3. Для одержання яких професій потрібно довше учитися?
4. Які професії, на вашу думку, одержати найлегше?
5. Які професії ви б назвали найпотрібнішими?
6. Назвіть професії членів вашої родини.
7. Які 3 професії подобаються вам найбільше?
8. Яку професію вибрали б для вас батьки?
9. Яку професію (чи професії) ви б обрали для себе, якби вибір потрібно було зробити негайно? 10.Які професії ви б не вибрали у жодному разі? Чому?
11.Назвіть професії, що здаються найсучаснішими.
12.Якби ви могли обирати професію, незалежно від зовнішніх обставин, то яку?
 Презентація результатів.
Аналіз власного "Я"
Вправа «Відгадай професію». 
Психолог зачитує опис професій. Завдання учасників – визначити за описом, про яку професію йдеться. 
Замислились...
Рольова гра «Фахівець». Учасники об’єднуються в міні-групи по 4-6 осіб. Кожна група одержує картку із завданням – уявити себе фахівцем (учителем, військовим, лікарем). Необхідно підготувати невербальний етюд, що  відтворює цю професію, використовуючи при цьому жести.
 Учитель)
Військовий)
 Лікар))))
На закінчення заняття відбулося підсумкове обговорення; подяка учасникам за активність; обмін думками про враження від почутого. 
Шановні читачі! 
Залишайтеся з нами, далі найцікавіше!!!

2 коментарі:

  1. Активізація процесу професійного самовизначення є першим кроком до формування навичок свідомого прийняття рішень у виборі майбутньої професії. Дивлячись на фотогалерею Вашого засідання, можна точно сказати - вибір буде впевненим і правильним. Так тримати! Молодці! З повагою, Світлана Вікторівна.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо, Світлано Вікторівно! З власного досвіду знаю, що таке невдалий вибір а за ним гірке розчарування... Тому, прикладаю максимум зусиль такій важливій проблемі, як професійне свідоме самовизначення.

      Видалити