субота, 12 квітня 2014 р.

Навчатись граючись і гратись навчаючись!

Економіка — це те, від чого неможливо втекти. Бо кожна людина в сучасному світі  приймає участь в економічних відносинах, оскільки є економічною одиницею.
9 квітня 2014 року учасники  ШКП "Маківка" відправились у захоплюючу подорож  світом Економіки. Багато цікавих зустрічей чекало їх у дорозі. Проблемні питання, загадки, ребуси, задачі  допомагали  пройти  важкі етапи її величності Економіки.
В подорожі взяли участь дві команди «Акули бізнесу» та  «Фінансові генії». 
Давайте познайомимось з командами ближче.
команда «Акули бізнесу»
Девіз команди:  
В майбутньому ми зуби не зламаєм,
Бо секрети бізнесу на «відмінно» знаєм!
команда «Фінансові генії»
Девіз команди: 
В цьому світі геніїв багато,
Та нас із ними не зрівняти!
Наступний етап - робота в групах. Ставляться запитання проблемного характеру. Учні у відповідях мають показати свою економічну ерудицію,уміння обґрунтувати свої думки.
Проблемне питання для команди "Акули бізнесу": Видатний економіст А. Сміт сформулював проблему, яку згодом назвали «парадоксом води та діамантів»: «Чому вода, без якої неможливо жити, має таку низьку ціну, у той час як діаманти, які не є насущним благом мають таку високу ціну»?
 Замислились:)
Проблемне питання для команди "Фінансові генії": Вислів одного з економістів « Бджола збирає нектар не для того, щоб запилювати квіти, вона бажає отримувати мед. У кінцевому ж рахунку вона служить інтересам квітів. Те ж саме відбувається і з підприємництвом.» Поясніть аналогію.
 Обговорення...
"Екослов". Учасники мають відповісти на запитання, що розкривають суть економічного терміна.
Питання:
1. Населення країни у віці від 16 років і старше, яке має роботу, або активно її шукає це...
це робоча сила!
Кожній команді пропонується невеличкий вірш або уривок з вірша. За одну хвилину необхідно дати відповідь на запитання – який економічний термін описано у вірші та дати визначення цьому терміну.
Для команди "Акули бізнесу":
Білка селиться в дуплі, 
Їжачисько – у кублі, 
Вепр – у хащах верболозів... 
Мова йде про потребу у житлі!
Для команди "Фінансові генії":
Там, зламалася де гілка, 
Де джерельце дзвінко бє, 
Магазин відкрила Бджілка. 
Що ж вона там продає? 
Зазирнув у двері Слон: 
- Скільки коштує батон? 
Запитав Їжак:- Де каса? 
Хочу я купити квасу...
тут говориться про продаж товарів!
А тепер спробуємо розгадати економічний ребус:
потреба
За описом вгадайте, про який товар йдеться
"Цей продукт було винайдено у 1904 році. А почалося все так: бажаючи заощадити при розсиланні зразків товару клієнтам, американський підприємець Томас Салліван упакував їх не в металеві баночки, як було прийнято, а в маленькі шовкові мішечки. Торговці дуже здивувалися такий фасовці і подумали, що сам мішечок і потрібно готувати. Так з'явилася чудова ідея і продукт, що ми використовуємо донині. Про що мова?
про чай у пакетиках!!!
Економічні задачі: 
Збираючи макулатуру, ви оберігаєте ліс від вирубування: 60 кг макулатури сберігають одне дерево, котре виростає за 50-80 років. Ваш клас зібрав 240 кг макулатури. Скільки дерев ви врятували?
елементарно - ЧОТИРИ!
А тепер  збудуємо башту. Для цього необхідно сформувати дві команди по 3 учасника у кожній.
 Першими приступають "Фінансові генії"
У командах учні самостійно розподіляють посади: 1-й учень – директор, 2-й – менеджер, 3-й – робітник. Завдання для команд складається з побудови робітником під керівництвом директора і менеджера максимально високої башти (термін роботи – 1 хвилина). Для цього кубики треба класти один на один і старатись не порушити башту, бо тоді команда програє.
Робітник виконує роботу із зав’язаними очима і незручною для нього рукою (тобто, якщо він правша, то лівою, а якщо лівша – правою).
Роботу потрібно виконувати чітко, уважно прислухаючись до рекомендацій менеджера. При виконанні роботи учасниками команда повинна мовчати, спостерігаючи за діями кожного . Після побудови башти командирами підбиваються підсумки гри. Переможець той, хто побудував найвищу башту за менший час. 
 все йде за планом
Ми справились! Ура!!!
Приступає команда "Акули бізнесу".
тільки не хвилюємось:)
добре...
досить швидко все виходить:)
ой((((( розвалилась(((((
Після гри  обговорення дій команд.
1.Що правильно чи неправильно робили команди у ході будування башти?
2.Чому виграла команда "Фінансові генії"?
3.Чи правильно виконували свої обов’язки члени команди?
4.Чим повинен займатись директор, менеджер, робітник згідно з посадою?
Швидко збіг час... Сьогоднішнє заняття  збагатило досвідом і ще на крок наблизило учасників ШКП до світу економіки, а отже до України. Бо саме на цих юнаків і дівчат надiється наша молода держава. Саме їм розбудовувати незалежну Україну, планувати її економiку, думати про її безпеку, авторитет у свiтi, їм оберiгати її.  А знайти дорогу в світі зможе лише той, хто прагне знань. І тоді можна не задаватися питанням «Що я зможу зробити для України?», а стверджувати «Я зможу зробити для України!» і зможу пишатися тим, що я для неї роблю, бо Україна - наш спільний дім!
Дякуємо за увагу!
Далі найцікавіше!!!
До зустрічі!

Немає коментарів:

Дописати коментар