Важливою умовою підготовки учнівської молоді до вибору професії і трудової підготовки, для сучасних умов, безперечно, є вивчення економіки, науки, яка поєднує в собі різні види наукових напрямків. Тому не нав'язливо, не поспішаючи, граючись ми з учасниками ШКП "Маківка" освоюємо ази економічних знань.
На черговому занятті на тему: "Покупець – продавець. Де взяти товар?" за короткий проміжок часу, як і завжди, учасники ШКП повинні отримати максимум корисної інформації та позитивних емоцій. В усе, що ми робимо, намагаємося додавати позитив, бо, якщо людина позитивно відноситься до бізнесу, та й будь до чого іншого, це апріорі має бути успішним», - такою окреслили ми мету сьогодення і майбутнього.
Мета заняття : познайомити учнів з поняттями : « ринок », « ринкова ціна », « посередник »; закріпити поняття : « дохід », « товар », « реклама », « якість товару »; розвивати уміння аналізувати , порівнювати , виділяти головне ; виховувати культуру поведінки в умовах ринкових відносин .
Как ребёнка нет без мамы,
Сбыта нету без ...
рекламы)
На товаре быть должнаОбязательно ...
цена!
в роботі....
Складені слова : продавець , товар , магазин , ринок .– Як сказати одним словом ? ( Торгівля . )
Сьогодні на занятті ми побуваємо на ринку , дізнаємося чим торгівля на ринку відрізняється від торгівлі у магазині ...
1.Знайомство з поняттям « ринок ».
Базар або ринок — місце взаємодії продавців і покупців для визначення ціни та необхідної кількості товару.
Походження терміну пов'язують з німецьким словом «Ring», що означає кільце, оскільки центр середньовічного міста був площею з будинком магістрату (ратушею) в центрі та будинками довкола (кільцем). Як правило, після надання місту магдебурзького права на такій площі періодично проводились ярмарки, а згодом розміщувались крамниці та торгові ятки. Звідси перенесення назви центральної площі міста на явище, яке ще по-східному називають «базар».
Ринок науково-технічних розробок...
Фінансовий ринок...
Види ринків
1. Рольова гра « Ринок ».
Зміст гри : учасники об ’ єднуються в 2 групи – продавців та покупців . Продавцям видаються абстрактні « товари » ( малюнки ), покупцям видаються « гроші ». Кількість « грошей » у 3 рази перевищує кількість товарів . За 5 хвилин продавці повинні виручити за свої товари як можна більше грошей , а покупці на свої гроші купити як можна більше товарів .
Товари)))
Продавці!!!
Гроші...
Покупці!!!
"Подходи-покупай)))"
Підсумки гри : той , у кого більша виручка – отримує «Диплом найкращого продавця », у кого більше товарів – «Диплом найкращого покупця ».
Найкращий продавець - Настич Тетяна
Найкращий покупець - Кокітко Олександра
– Скажіть , а куди ви ходите частіше за покупками – на ринок чи до магазину ? Чому ?
- Ми ходимо на ринок, тому що там можливий торг!
На дошці – велике дерево . Учасники отримують – листя та яблука з кольорового паперу . Уявіть , що це дерево – ринок . Листочки – це « мінуси ринка , а яблучка – « плюси » ринка . Обмірковуємо та наряджаємо наше дерево .
Міркують...
На мою думку до мінусів можна віднести : нижчу якість товарів ;
плюси -готовність іти на ризик.
плюси -готовність іти на ризик.
Презентація...
Можливі варіанти відповідей : мінуси : якість товарів нижче ; немає гарантій ; конкуренція ; обмежена кількість товарів ; плюси : можливий торг ; ціна нижче ; ширший вибір дає можливість проявити діловитість , винахідливість , готовність іти на ризик .
До зустрічі!!!
Дуже цікава тема, шановні клубівці. Навіть диплом "Найкращого покупця" стимулює до відносин "Покупець- продавець. Де взяти товар?". Прочитавши сценарій засідання клубу, я зрозуміла, що Ваші опікуни допомогли практично розібратися в поняттях « ринок », « ринкова ціна », « посередник », «дохід »,
ВідповістиВидалити«товар », « реклама ». Молодці! З повагою, Світлана Вікторівна.
Цікаве заняття, коллеги! Своїм прикладом спонукаєте до роботи і нас, початківців!
ВідповістиВидалити