Дата
|
Зміст роботи
|
Мета роботи
|
10. 06 - 11.06. 2013р.
|
участь у І
етапі україно-польського проекту "Шкільна академія підприємництва
2" на базі Дніпропетровського обласного інституту післядипломної
педагогічної освіти (тренери Скоробогатов Андрій Вікторович та
Кушнікова Світлана Вікторівна) по підготовці керівників шкільних клубів
підприємництва - вчителів економіки та шкільних психологів
|
Розвиток в
учнів та вчителів, через створення шкільних клубів, культури підприємництва
та необхідних компетентностей для досягнення успіху в бізнесі або професійній
кар'єрі
|
23.06 - 26.06.2013р.
|
участь у ІІ етапі
україно-польського проекту "Шкільна академія підприємництва 2" на
базі Херсонської академії неперервної освіти під керівництвом польських
(Здіслави Баранкевич, Моніки Вервіцької) та українських тренерів
(Скоробогатова Андрія Вікторовича, Кушнікової Світлани Вікторівни)
|
Обмін досвідом у запровадженні в
шкільну практику заходів, пов'язаних із розвитком професійної активності та
підприємливості
|
27.06.2013р.
|
Розпочато ведення шкільного блогу.
Зроблено перші дописи, додано фото.
|
Пропагування
проекту, популяризація знань.
|
04.06.2013р.
|
Презентація ШКП «Маківка» на педраді
|
Знайомство та пропагування проекту.
|
06.09.2013р.
|
Відкриття ШКП « Маківка»: тренінгове заняття: інтеграція групи
«Давайте познайомимося». Вибори
Президента клубу. Планування роботи клубу на вересень – грудень 2013 р.
|
Знайомство, згуртування команди, створення сприятливих умов для
роботи в групі, первинне засвоєння способів саморозкриття.
|
10.09.2013р.
|
Мультимедійна презентація шкільного клубу
підприємництва «Маківка» на батьківських зборах
|
Знайомство та пропагування проекту
|
12.09.2013р.
|
Засідання учасників
ШКП «Маківка»: навчально-практичний
тренінг «Я – майбутній підприємець». Дискусія «Підприємлива людина: якою вона має бути?»
|
Пояснити вимоги до особистості підприємця; визначити
риси підприємливої людини; дати самооцінку наявності і розвиненості
підприємницьких якостей; установити зв’язки між певними рисами особистості та
успіхами в господарській діяльності
|
19.09.2013р.
|
Психологічний тренінг «Я тебе розумію»
|
Продовження
роботи щодо способів саморозкриття, розвитку вміння само- презентації.
Вдосконалення вмінь ефективного спілкування, комуніка-тивних навичок
|
26.09.2013р.
|
Навчально-практичний тренінг «Перші кроки майбутнього
підприємця». Гра « Підприємницька ідея»
|
Допомогти учням оволодіти поняттям ”підприємець”;
усвідомити важливість гармонійного збалансування певних особистісних якостей
успішного підприємця; визначати якості, які перешкоджають у бізнесі; робити
самооцінку особистісних якостей, необхідної для успішної бізнес – діяльності;
виховувати культуру спілкування; стимулювати розвиток умінь учнів аргументувати
свою відповідь; розвивати економічне мислення
|
03.10.2013р.
|
Психологічний тренінг «Я – впевнена людина»
|
створення умов для оцінки підлітками свого рівня
впевненості в собі. Сприяти самопізнанню своїх сильних і слабких сторін,
формулювання уявлень про відмінності між впевненою, невпевненою і
самовпевненою поведінкою
|
10.10.2013р.
|
Навчально-практичний тренінг «Складання бізнес-плану»
|
сформувати в учнів поняття про
бізнес - план, його структуру, етапи підготовки складання плану, навчити дітей складати бізнес-план;
розвивати в учнів навички та вміння підприємницької діяльності; виховувати почуття
економії та працелюбності
|
15.10.2013р.
|
Психологічний тренінг «Ми – команда»
|
сформувати поняття команди; дати уявлення про роль керівника на кожному з етапів
становлення команди;
згуртувати учасників групи для спільного вирішення поставлених
задач; продемонструвати ефективність командної роботи у прийнятті рішень; відпрацювати алгоритм
прийняття групового рішення
|
24.10.2013р.
|
Екскурсія до районного центру
зайнятості
|
ознайомлення
учасників ШКП із принципами організації діяльності служби зайнятості,
послугами, що надаються центром зайнятості, технологією обслуговував-ння
незайнятого населення, а також інформацією щодо актуальності окремих професій
на нашому ринку праці
|
07.11.2013р.
|
Екскурсія
до банку
|
підвищення фінансової грамотності учасників ШКП,
ознайомлення з діяльністю банківської інфраструктури, аспектами роботи Юніор-Банку
|
13.11.2013р.
|
Зустріч з головним координатором проекту «Шкільна
академія підприємництва» в Україні Романом Богдановичем Шияном, тренінгове
заняття
|
ознайомлення
з діяльністю роботи шкільного клубу підприємництва
|
21.11.2013р.
|
Психологічний
тренінг «Толерантність:що це?»
|
ознайомити та поглибити знання про поняття
«толерантність», його значення у житті людини. Закріпити довірчий стиль
спілкування у групі
|
28.11.2013р.
|
Навчально-практичний тренінг « Підприємництво:
покликання чи професія?»
|
розвивати пізнавальні
інтереси в учнів, логічне мислення, продовжувати формувати вміння працювати з
різними джерелами знань, виховувати творчу
активність, самостійність у формуванні нових знань,сприяти професійній
орієнтації учнів
|
05.12.2013р.
|
Екскурсія до податкової
служби
|
ознайомлення учасників ШКП з поняттям «податок», із значенням податків у нашому
сьогоденні, а також з принципами
організації діяльності податкової служби, структурою, переліком послуг
|
12.12 – 19.12.2013р.
|
Цикл практичних занять по виготовленні новорічної
продукції «Майстерня Діда Мороза»
|
на практиці використати підприємницькі здібності - власноруч
виготовити, а потім продати новорічний
подарунок
|
24.12.2013р.
|
Круглий стіл на тему " Шкільні клуби підприємництва: нові підходи до професійної та
підприємницької діяльності в системі європейських компетентностей" (на
базі ДОІППО)
|
Обмін досвідом, підведення підсумків
|
15.01.2014р.
|
Психологічне заняття по
профорієнтації «Світ професій»
|
Після проведеного заняття учні
повинні: розуміти
важливість особистої готовності
до професійного самовизначення; вміти
визначати власні професійні інтереси та
схильності; знати про світ
професій та їхні особливості
|
22.01.2014р.
|
Заняття з економіки «Для чого потрібні гроші?»
|
поглибити знання про гроші, їхню суть і роль у
функціонуванні ринку;
ознайомити з історією виникнення грошей;
розвивати вміння визначати функції грошей, працювати
з підручником, схемами; розвивати вміння шукати потрібну інформацію в
додатковій літературі; виховувати в
учнів раціональне ставлення до грошей
|
05.02.2014р.
|
Психологічне заняття по
профорієнтації «Професії для тебе»
|
активізувати процес професійного самовиз-начення старшокласників
на основі формування навичок свідомого прийняття рішень; надати
учням інформацію про професії на ринку праці та вимоги до
них; допомогти
учням усвідомлювати свої здібності, бажання, можливості у свідомому
виборі професії; активізувати навички ефективної взаємодії в групі
|
12.02.2014р.
|
Заняття з економіки «Безробіття. Повна зайнятість.
Природне безробіття»
|
розглянути та закріпити в учнів поняття про види
безробіття; формувати уявлення про повну зайнятість та природне безробіття;
розвивати економічне мислення; формувати відповідальне ставлення до
працевлаштування
|
26.02.2014р.
|
Проведення ярмарку в
рамках традиційного весняного свята «Масляна»
|
на практиці використати
підприємницькі здібності, а також зберегти давні традиції, розширити кругозір учнів
|
05.03 - 19.03.2014р.
|
Цикл
профорієнтаційних занять
|
допомогти
поглянути на себе очима інших людей; навчитися бачити свої реальні
перспективи і можливості, планувати і досягати професійних цілей, раціонально
використовувати час
|
04.04.2014р.
|
Участь в змаганнях команд КВК старших класів до Дня
Сміху
|
корисне поєднання заняття в клубі і відпочинок
|
09.04.2014р.
|
Гра
«Економічний калейдоскоп»
|
узагальнити та систематизувати
знання учнів з економіки,закріпити практичні вміння і навички учнів із
розв’язування задач. Розвивати критичне мислення, ініціативу,уміння
обґрунтувати свої думки,активізувати групову розумову діяльність. Виховувати
культуру спілкування,колективізм,інтерес до науки економіки
|
16. 04.
2014р.
|
Психологічне заняття по
профорієнтації «Професії моїх батьків»
|
сформувати особистісне ставлення до світу професій;
розвивати усвідомлення ролі життєвого самовизначення
|
23. 04.
2014р.
|
Заняття з економіки «Сімейний бюджет. Доходи і витрати
сім’ї»
|
поглибити знання про доходи сім’ї як джерело збільшення
її багатства; види доходів, витрати, обов’язкові платежі, бюджет родини;
вчити планувати бюджет родини, раціонально розраховувати витрати і
співставляти їх з доходами; усвідомити свою роль у формуванні сімейного
бюджету; виховати грамотного споживача та дбайливого господаря
|
14. 05.
2014р.
|
Заняття з економіки « Реклама: мета, функції, форми втілення та основні
вимоги»
|
ознайомити з основними можливостями у використанні комунікативних
маркетингових засобів
– реклами; пояснити суть заходів
щодо стимулювання попиту,
створення позитивного іміджу на ринку; виховувати в учнів економічний
світогляд
|
21. 05.
2014р.
|
Заняття з економіки «Покупець
– продавець . Де взяти товар ?»
|
познайомити
учнів з поняттями : « ринок », « ринкова ціна », « посередник »; закріпити поняття : « дохід », « товар », « реклама
», « якість товару »; вирішувати
прості задачі на додавання та віднімання у межах 1000; розвивати уміння
аналізувати , порівнювати , виділяти головне ; виховувати культуру поведінки
в умовах ринкових відносин
|
28. 05.
2014р.
|
Підсумки роботи ШКП «Маківка»
|
аналіз
роботи
|
Така форма звіту теж доступна! Я радію за Вас, Іринко і Вітуля, що Ви змогли закохати в свій клуб своїх конкурентів! З повагою, Світлана Вікторівна.
ВідповістиВидалити