Чим на ваш погляд є реклама? Наукою чи мистецтвом?
Після деяких роздумів мене відвідала думка, що створення реклами це ціла наука, а ось продукт реклами може представляти собою предмет мистецтва, подібно роботам великих майстрів живопису та кінематографа.
Часом індустрія реклами створює такі шедеври, що просто диву даєшся. Та й куди вже тут без творчості і креативу?!
Сьогодні, 14 травня 2014 року, учасники ШКП "Маківка" познайомилися з рекламою як елементом маркетингу , її видами, вчилися створювати рекламу на задані товари та послуги та провели конкурс реклам.
Розпочалося заняття із перегляду мультиплікаційної казки С . Міхалкова « Як мужик корову продавав ».
" На рынке корову старик продавал.
Никто за корову цены не давал..."
– У якості кого виступав мужик ?
Звичайно продавця!!!
– Хто вирішив допомогти дідусю ? Як ?
– А ким був парубок ?
– Що ж таке « ринкова ціна » і чим вона відрізняється від простої « ціни »?
– Якщо корова – це товар , яка у нього повинна бути властивість , за яку можуть дати більше грошей ?
– Що таке « якість » товару ?
– Які якості повинен мати продавець ?
Добре орієнтуватися в цінах і товарах , вміти привертати увагу покупців.
Він рекламував корову!
– Реклама для бізнесу – дуже серйозна робота , яка має свою назву – маркетинг . – Уявіть , що ваша фірма тільки починає свою діяльність і щоб завоювати ринок , реалізувати товари , заявити про своє існування потрібна що ?
Правильно , реклама!
– Поясніть , як ви зрозумієте слово « конкуренція »?
Якщо фірма займається продажем товарів або послуг і отримує від цього прибутки , то реклама потрібна товарам та послугам , для того , щоб про них знали покупці .
Але пам ’ ятайте : рекламувати товари та послуги потрібно тільки доброї якості . Ніяка реклама не допоможе продати те , що неможливо продати . В рекламі повинна бути правда , інакше покупець обманутий одного разу не схоче ніколи мати з вами справи . А ще він може проти вас провести антирекламу .
Це боротьба, змагання фірм...
Виходячи із задач, які покликана вирішувати реклама, існує кілька її видів.
Учасники отримали картки із зазначеними видами реклами і їх презентували, наводячи приклади.
"М'яка реклама"
Підкріплююча реклама
Порівняльна реклама
"Жорстка реклама"
Учасники отримали пам ’ ятки для укладачів реклами:
• головне в рекламі – простота та доступність викладення ;
• рекламна об ’ ява повинна добре запам ’ ятовуватись ;
• яскравий заголовок – половина успіху ;
• текст реклами повинен бути складений правильно й чітко ;
• реклама не повинна бути настирливою , інакше вона призведе до роздратованості та протилежному ефекту .
І група – скласти рекламу шкільних речей з метою дбайливого ставлення до них .
ІІ група – придумати рекламу нашої школи з метою привернення уваги до неї батьків і дітей .
ІІІ група – зробити рекламу нашої країни з метою залучення до неї інвесторів .
Триває творчий процес...
І група
ІІ група
Просто і доступно: розум - це сила!!!
Корона над назвою...це просто шедевр...)))))
І цим все сказано!!!
Роботи наших юних маркетологів я вважаю МИСТЕЦТВОМ!!!
Ну хіба прийде в голову, що при створенні гарної картинки необхідно враховувати цільову аудиторію, психологію, маркетингові дослідження, думки експертів ... Але це все в майбутньому!
З побажанням гарного настрою ми прощаємося з вами!!!
Шановні читачі, ці оплески на честь Вас!
Дякуємо, що були з нами!
Дякуємо, що були з нами!
До наступної зустрічі!
Дійсно, робота Юних маркетологів - це дійсно витвір! У Вас є практичний досвід як зробити рекламу. А допоможе в цьому пам'ятка для укладачів реклами. Молодці! З повагою, Світлана Вікторівна.
ВідповістиВидалити