суботу, 7 лютого 2015 р.

Ми це робимо. Ми навчимо Вас!

Сьогодні вся освіта працює над створенням нової школи, в якій би учень міг би не тільки повноцінно навчатися, а й проектувати успішне майбутнє  через самовдосконалення. Такі якості можуть бути сформовані у процесі спеціально організованих педагогічних впливів через використання сучасних інноваційних технологій. Саме такою технологією є міжнародний проект "Шкільна академія підприємництва-2".
3 лютого 2015 року ми, опікуни ШКП "Маківка", були запрошені обласним координатором проекту - Кушніковою Світланою Вікторівною, де на базі ДОІППО обмінялися досвідом роботи  клубу та провели майстер-клас для майбутніх  опікунів клубів...
Сьогодні життя ставить високі вимоги до тих, хто вступає в пору зрілості і до тих, хто тільки робить ескізи свого майбутнього. На думку мудреців кожна людина схожа на олівець, який уміє бути дуже корисним особливо в творенні чогось прекрасного.
Курсанти уважно слухають притчу "Олівець"
Пам'ятайте, що ніколи не пізно щось стерти і почати писати нову картину свого життя! Тобто дати старт новій діяльності!
В ході знайомства з діяльністю нашого клубу колеги уважно слухали, занотовували, задавали питання, цікавилися незрозумілим та раділи нашим успіхам.
Непомітно пролетів час нашого знайомства і ми з нетерпінням чекали практичної частини!!!
Привітання.
Привіт всім тим, хто має гарний настрій!
Чи є в колективі люди, які люблять солодо­щі?..
З метою встановлення комунікативного й інтерактивного спілкування, а також виявлення позитивного емоційного ставлення до учасників була проведена вправа на знайомство "Тортик". Завдання: дати назву своєму тортику та розписати його шари, вказавши найкращі свої якості.
 Я дуже смачний тортик.....))))
Учасники дивували  назвами та рецептами приготування, зазначаючи неординарність своїх якостей.
 Всі учасники настільки різні та унікальні!!!
Вправа "Повторення правил роботи групи" - етап, в ході якого на першому занятті учасники прийняли, а сьогодні - повторили, певні норми поведінки, яких мають дотримуватись під час тренінгового заняття всі його учасники.
Далі вправа " Дерево очікування" - на цьому етапі учасники визначилися щодо своїх очікувань від тренінгового заняття. Кожен етап роботи супроводжувався детальним поясненням і є обов'язковими для проведення на кожному занятті.
Далі учасники були об'єднані у дві групи. Вправа «Будинок». Інструкція: Уявіть та опишіть свою групу у вигляді будинку.
 Початок роботи...
 Обговорення: При аналізі описів зверніть увагу на зміст, форму, розмір комфортності, на основі чого робиться висновок про глибину знання та прийняття кожним з учасників власного «Я».
 Ось, що вийшло!!!
Презентація робіт!  
Економічна частина:
Існує два погляди на походження багатства. Одні вважають, що багатство народжується тільки в результаті виробництва, інші – і в результаті виробництва і в результаті торгівлі. Скажіть, які країни багатші: ті, де магазин на магазині, чи ті, де підприємство на підприємстві?
Подарунки в студію!!!
-А тепер попробуйте обмінятися один з одним так, щоб стати ще багатшими!
Як багатіють окремі особи , ми все тепер зрозуміли, настав час подумати, «як багатіє держава».
-На пакетиках з вашими подарунками є символи держав. (Україна і Японія). Ми з вами будемо виготовляти паперові піраміди. Задача: побудувати якомога більшу і міцнішу піраміду. Яка країна багатша , на вашу думку?
Японія отримує новіші засоби будівництва пірамід: лінійки і транспортири, ножиці і олівці, циркулі і скоч.
А «багата» Україна лише набір скріпок – знаряддя ХІХ ст.!
 І взялися команди за побудову пірамід!!!
- Ми знаходимося в Країні сонця , що сходить, у підніжжя Фудзіями. Місцеві умільці захоплені будівництвом.
- Ми в  цеху величезного заводу міста Кривого Рогу. Тисячі робітників трудяться над задачею. Робота кипить.
Перед вами «японська» піраміда !!!
Будова віку.. Творіння людських рук...Українська піраміда!
Гра закінчена. Аналіз.
«Спасибі за приємне заняття»
«Будь ласка, встаньте в загальне коло. Я хочу запропонувати вам взяти участь в невеликій церемонії, яка допоможе нам виразити дружні почуття і подяку один одному. Гра проходитиме таким чином: один з вас стає в центрі, інший підходить до нього, потискує руку і вимовляє: «спасибі за приємне заняття!» Обидва залишаються в центрі, як і раніше тримаючись за руки. Потім підходить третій учасник, бере за вільну руку або першого, або другого, пожиамє її і говорить теж саме. Таким чином, група в центрі постійно збільшується. Всі тримають один одного за руки. Коли до групи приєднається останній учасник, коло замикається і церемонія завершується безмовним міцнимт риразовим потиском рук ».
На все добре!!!
Дякуємо, що були з нами!!!

3 коментарі:

  1. Я вдячна вам, шановні Віто та Ірино, що провели продуктивний майстер-клас для майбутніх опікунів ШКП! Ваш досвід буде у нагоді початківцям і приємно, що Ви з таким запалом віддаєтеся справі! З повагою, Світлана Вікторівна.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякуємо, Світлано Вікторівно! Ви, як завжди, особливо уважна. Ми намагалися показати через вправи важливий акцент у роботі з учасниками шкільного клубу - інтерграція групи. Саме з такої роботи ми і розпочали нашу діяльність. Адже успіхи стають можливими тільки в узгоджених групових зусиллях.

    ВідповістиВидалити
  3. Приємно, що взаємопорозуміння перемогло усі негаразди і амбітності! Ви великі майстри свого діла і я бажаю вам не загубити це надхнення і запал! До нових зустрічей! Чекаю запрошення пограти в гру "КЕШ ФЛОУ". З повагою, Світлана Вікторівна.

    ВідповістиВидалити